مشکل دانلود نکردن گوشی از اینترنت

یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران با آن رو به رو هستند مشکل دانلود نکردن گوشی از اینترنت است در این مطلب قصد داریم آموزش رفع این مشکل را برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

مشکل دانلود نکردن گوشی از اینترنت

هنگامی که تلفن همراه شما قادر به دانلود کردن هیچ فایلی نیست به احتمال زیاد با کمبود حافظه ی گوشی مواجه شده اید برای اینکار باید حافظه ی گوشی خود را بررسی کنید ممکن است فایل های شما آنقدر زیاد باشند که حافظه ی گوشی کاملا پر شده باشد و هیچ فضای خالی نداشته باشد بنابراین علت اصلی دانلود نکردن گوشی ها همین کمبود حافظه است اگر حافظه ی گوشی شما پر شده است قسمتی از آن را خالی کنید و بهد گوشی خود را ریست کنید در این صورت می توانید فایل ها را دانلود کنید.با انجام این مراحل ممکن است مشکل برطرف شود.

اگر با اینکار مشکل دانلود نشدن گوشی شما حل نشد راه حل دوم را امتحان کنید ممکن است این راه حل مشکل شما را حل کند برای رفتن به مرحله دوم ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس گزینه ی Apps را انتخاب کنید و بعد حافظه کش را پاک کنید وبعد از این کار  تلفن همراه خود را ریست کنید و فایل ها را دانلود کنید.

تمامی اطلاعاتی که از اینترنت دانلود می کنید در پوشه ایی به نام دانلود قرارمی گیرد باید این پوشه را پیدا کنید و هر کدام از فایا هایی را که اضافی هستند پاک کنید تا فضای خالی برای دانلود کردن فایل های جدید داشته باشید.

برای اینکه همچین مشکلی بوجود نیاید بهتر است اپلیکیش های کرک شده را نصب نکنید ولی اگر این کار را کردید جای نگرانی نیست میتوانید آنها را حذف کنید تا مشکل برطرف شود.