پیام رسان سروش

در ابتدای مطلب  باید بگویم پیام رسان سروش یک اپلیکیشن مستقل است سروش دارای سه ستون اصلی و یک نیم ستون لغزنده است که ستون اول مربوط به چت های شما می باشد.ستون دوم مخاطبین شما را نشان می دهد و ستون سوم صفحه هوم است.

پیام رسان سروش معمولا فضای زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال نمی کند امکانات ان به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد امکانات چت در سروش مشابه تلگرام است شود به همین دلیل به راحتی می توانید روش کار کردن با آن را پیدا کنید یکی از این کارکردها ارسال عکس و فیلم است که دقیقا مشابه اپلیکیشن تلگرام است البته این تشابه شامل استیکرها هم می شود.

امروزه بیشتر ارتباطات از طریق پیام رسان سروش شکل می گیرد با گسترش این اپلیکیشن  دیگر راه ها و روش های قدیمی کنار گذاشته شده و کاربران از سراسردنیا تنها با چند کلیک ساده با هم ارتباط برقرار می کنند.

پیام رسان سروش یک پیام رسان حرفه ایی و قدرتمند است این اپلیکیشن بیشتر تمرکز خود را بر مبنای کانال های عمومی قرار داده است و نحوه ی طراحی آن با سایر پیام رسان ها متفاوت است.

از طریق پیام رسان سروش می توانید با دوستان خود چت کنید و حتی کانال ها را دنبال کنید امکاناتی که این اپلیکیشن دارد بسیار قدرتمند  و حرفه ای هستند با استفاده از پیام رسان سروش میتوانید برای مدیران کانال نظرات خود را ارسال کنید حتی می توانید فایل تصویری و صوتی خود را ارسال کنید.

دانلود پیام رسان سروش Soroush Messenger

نرم افزارهای پیام رسان از وقتی که سرو کله شان به تلفن های همراه پیدا شد کاربران را حسابی گرم خودشان کردند و هر بار با امکانات تازه ایی آنها را شگفت زده کردند.

این اپلیکیشن را فقط کاربران اندروید می توانند به آن دسترسی داشته باشند اما متاسفانه برخی از کاربران اندروید از کندی و هنگی این برنامه شکایت دارند .

برای دانلود پیام رسان سروش به سایت دانلود کار مراجعه کنید