۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

آموزش ویندوز مجازی virtualbox |همراه رایانه

در صورتی که بخواهید در یک سیستم عامل چند سیستم عامل بصورت مجازی داشته باشید بدون اینکه در هر کدام از این سیستم عامل ها اختلالی ایجاد شود و با سرعت بسیار بالا کار کنند می توانید از نرم افزار قدرتمند virtualbox برای انجام این کار استفاده کنید حتما باید در این ویندوز مجازی فایل های ایزو ویندوز مورد نظر را نصب کنید وبا این روش شما می توانید بروی یک درایو دو نوع ویندوز داشته باشید یکی از مهم ترین مزایای نرم افزار virtualboxاین است که با تمام نسخه های ویندوز مکینتاش لینوکس ویستا قابل نصب می باشد.

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

همراه رایانه | آپدیت کارت گرافیک

آپدیت کارت گارافیک می تواند مشکلات زیادی در رایانه شما حل کند این مشکلات می تواند شامل موارد زیر باشد.

1.اجرا شدن جدید ترین نسخه بازی ها

2. بالا رفتن سرعت ویندوز

3.بالا رفتن کیفیت تصویر نمایش داده شده

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۸:۴۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

ارور صفحه آبی| حل مشکلات رایانه ای بصورت آنلاین با همراه رایانه

اگر در زمان کار کردن و یا روشن شدن رایانه  سیستم شما ارور صفحه آبی می دهد قطعا می تواند به دلایل نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد.

 در ابتدا برای رفع مشکلات نرم افزاری رایانه خود تنها دلیل اصلی می تواند ویروس باشد که با تعویض ویندوز و قبل از انجام هرکاری یک آنتی ویروس معتبر و قدرتمند در رایانه نصب کرده سیستم را اسکن کرده مشکل شما رفع می شود.

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

اشتراک گذاری اینترنت تلفن همراه با رایانه |همراه رایانه

در صورتی که بخواهید اینترنت تلفن همراه خود را به رایانه وصل کنید حتما این کار را با استفاده از کابل یواس بی انجام دهید در ابتدا تنظیمات اتصال کابل را در تلفن همراه خود فعال کرده وارد تنظیمات گوشی شده در قسمت گزینه های تهیه کننده اشکال زدایی  یو اس بی ( usb debugging)  را فعال می کنید.سپس درایور تلفن همراه خود را از اینترنت دانلود و در گوشی خود نصب کرده بصورت دقیق تر فایل    Reverse thetering   را دانلود و نصب کنید با اجرای فایل androidtools.exe در قسمت select device  مدل و مشخصات تلفن همراه شما ظاهر می شود گزینه برقراری اتصال (connect) را انتخاب کرده و اتصال اینترنت از تلفن همراه به رایانه شما برقرار می شود .نکته بسیار مهم که در این قسمت باید در نظر داشته باشید حتما باید تلفن همراه شما روت شده باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

بک آپ گیری از ویندوز |همراه رایانه


احتمالا برای هرکسی اتفاق افتاده است که در حین کار کردن با کامپیوتر ویندوز دچار مشکل می شود .

این مشکلات می تواند شامل بالا نیامدن ویندوز قطع صدا قطع اینترنت و یا دیگر مشکلات نرم افزاری باشد.

که در این مواقع آرزو می کنید که ای کاش می توانستم زمان را به عقب برگردانم و از بروز همچین مشکلی جلوگیری می کردم .پیشنهاد ما (همراه رایانه ) به شما کاربران گرامی این است که قبل از بوجود آمدن مشکلات نرم افزاری و یا ویندوز از ویندوز نسخه پشتیبان تهیه کرده و در زمان بروز مشکلات کامپیوتری(ویندوز ) می توانید از این نسخه پشتیبان استفاده کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

مشکلات ویندوز آپدیت در کامپیوتر | همراه رایانه

دو نوع ویندوز داریم
  • ویندوز اورجینال (اصلی )
  • ویندوز کرک نشده (غیر ارجینال)
در صورتی که ویندوز آپدیت سیستم شما روشن باشد مایکروسافت بصورت آنلاین چک می کند که آیا ویندوز شما اورجینال است یا خیر ؟
در صورتی که اورجینال باشد تمام فایل های اصلی برای آپدیت ویندوز درایور ها و نرم افزار ها را برای شما ارسال کرده و بدون هیچ گونه مشکلی ویندوز را آپدیت می کند.
ادامه مطلب...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

حل مشکلات کامپیوتری |همراه رایانه

چنانچه در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر و موبایل  به مشکل برخوردید همکاران ما بصورت شبانه روزی در خدمت شما کاربران گرامی می باشد .

این مرکز با حضور متخصیصین کامپیوتر و موبایل دارای مدارک معتبر و آموزش دیده بصورت حرفه ای در زمینه سخت افزار و نرم افزار در تمامی ساعات شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شما کاربران عزیز می باشد .

ادامه مطلب...
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

همراه رایانه |مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و موبایل

همراه رایانه یک  مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد دارای متخصصین آموزش دیده و مجرب می باشد که 24 ساعته بصورت شبانه روزی در خدمت شما کاربران گرامی می باشد.

ادامه مطلب...
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۸:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و موبایل|همراه رایانه

همراه رایانه

شاید برای شما کاربران گرامی اتفاق افتاده باشد که در حین انجام یک کار بسیار حساس و ضروری کامپیوتری هستید که به مشکل برمی خورید و زمان بسیار کمی برای حل مشکل دارید و بردن سیستم به مراکز تعمیراتی  برای شما کاری بسیار زمان بر می باشد بهترین راه حل که ما برای شما پیشنهاد می کنیم تماس با مرکز پاسخگویی همراه رایانه است که این مرکز دارای متخصصین مجرب و آموزش دیده می باشند .

همراه رایانه

شما هم اکنون می توانید جواب تمامی مشکلات و سوالات رایانه ای و مشکلات موبایل خود را بدون صرف وقت و بردن به تعمیرگاه به دست بیاورید در صورتی که ایراد و اشکالی در رابطه با مشکلات سیستم عامل اندروید وسیستم عامل جاوا و همچنین آی او اس دارید می توانید از ما کمک گرفته و مشکل خود را حل کنید

مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و موبایل


شما کاربران گرامی می توانید  از طریق تلفن ثابت با کارشناسای ما ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را بصورت دقیق و کامل حل کنید این مرکز بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیلی در خدمت شما عزیزان می باشد.
شماره تماس با مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و موبایل بصورت شبانه روزی:
9099070345


۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

همراه رایانه

همراه رایانه

همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی به مشکلات کامپیوتر،لپ تاپ،تبلت،و موبایل بصورت شبانه روزی است.

این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل اماده پشتیبانی وپاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه