اچ تی سی یک از قدیمی ترین گوشی های اندروید محسوب می شود قبل از سامسونگ، اچ تی سی بازار را به خوبی در دسترس داشت اما شکست خوردن مداوم استراتژی های اچ تی سی باعث شد که این کمپانی تا مرز ور شکستگی پیش برود در این مطلب با چند مشکل رایج و راه حل آن ها آشنا می شویم  با ما همراه باشید.

با تمام ویژگی های خوب این گوشی شاهد مشکلاتی از قبیل صفحه نمایش،تنظیم خودکار نور صفحه نمایش ،تاچ اسکرین و......هستیم که اکنون آن ها را بررسی و سپس به راه حل های آن ها می پردازیم.

مشکل صفحه نمایش

برخی از کاربران اچ تی سی گزارش داده اند که گاهی اوقات رنگ صفحه نمایش به شکل صورتی یا زرد نمایش داده می شود.

راه حل

برای تنظیم رنگ های صفحه نمایش شما کاربران عزیز می توانید از اپلیکیشن screen Equalizer استفاده کنید تا رنگ صفحه نمایش را به درستی تنظیم کنند.

مشکل تنظیم خودکار نور صفحه نمایش

بیشتر کاربران اچ تی سی از این قسمت شکایت دارند و می گویند نور صفحه نمایش به درستی تنظیم نمی شود گاهی اوقات بر روی درجه ای تنظیم می شود که صفحه نمایش خیلی تاریک است و کاربران به صورت دستی نور صفحه نمایش را تنظیم می کنند

راه حل

این مشکل به احتمال زیاد نرم افزاری است که با بروز رسانی برطرف می شود اما شما قبل از بروز رسانی میتوانید از اپلیکیشن Lux Auto Brightness استفاده کنید که بهتر از تنظیم نور صفحه نمایش خود اچ تی سی عمل می کند.

مشکل تاچ اسکرین

تعدادی از کاربران این مشکل را گزارش کرده اند و میگویند صفحه نمایش با کمی تاخیر لمس انگشت را شناسایی می کند.

راه حل

بهترین راه حل برای حل این مشکل دانلود و نصب اپلیکیشن screen Touch Test است با نصب این میتوانید به طور دقیق بفهمید کدام قسمت صفحه نمایش مشکل بیشتری دارد و بعد با اپلیکیشن SGS Touch screen Booster میتوانید میزان حساسیت صفحه ی لمسی را تنظیم کنید.اگر با این راه حل مشکل برطرف نشود حتما باید تاچ اسکرین گوشی شما تعویض شود .

در صورت مشاهده مشکلات یا سوالات دیگر می توانید با مرکز همراه رایانه تماس بگیرید و از آنها در خواست کمک کنید تا در کمترین زمان مشکلات و سولات شما را رفع کنند برای ارتباط با کارشناسان مرکز همراه رایانه تلفن خود را بردارید و شماره مورد نظر9099070345  را بگیرید.