۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

اموزش حل مشکل زیر نویس در کاام پلیر | همراه رایانه

برای حل مشکل زیر نویس در کا ام پلیر ابتدا باید مطمعن شوید زبان اولیه و پیش فرض ویندوز بر روی زبان نمایش زیر نویس قرار دارد در صورتی که به این گونه بود و این مساله همچنان برای شما وجود داشت وارد تنظیمات کاام پلیر شده و در پانل سمت چپ گزینه مربوط به تنظیمات زیر نویس را باز نموده سپس گزینه  font style  را باز میکنیم در قسمت سمت راست گزینه ای به نام  charset  وجود دارد که باید ان را بر روی  arabic  تنظیم کنیم

البته در صورتی استفاده از ورژنهای نهایی کاام پلیر این تنظیمات کمی متفاوت بوده که برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این تنظیمات می توانید با شماره گیری 9099070345 و استفاده از راهنمایی کارشناسان همراه رایانه به اطلاعات کامل تری در این رابطه دست پیدا کنید .


۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

اموزش شماره بندی از صفحه خاص در ورد | همراه رایانه

اموزش شماره بندی از صفحه خاص در ورد | همراه رایانه


برای شماره بندی از صفحه خاص در ورد 

برای این کار به منوی insert قسمت  page number رفته شماره بندی صفحات را بنا بر سلیقه در قسمت بالا یا پایین ورد درج می کنیم

سپس به یک صفحه قبل از صفحه ای که میخواهیم شماره صفحات را تغییر دهیم رفته و از قسمت page layout  بر روی گزینه break  و سپس next page  کلیک نموده اکنون به تب insert رفته ومجددا بر روی page number کلیک نمایید .

سپس گزینه link pervious  را در قسمت بالای صفحه غیر فعال نمایید .

اکنون به صفحه مورد نظر رفته  قسمت insert  رفته و برروی گزینه page number  کلیک میکنیم و از قسمت start at  شماره مورد نظر را اعمال میکنیم .

دوستان عزیز  در صورتی که در رابطه با این با هر گونه سوالی مواجه گشتید با شماره گیری 9099070345 از راهنمایی بیشتر ما برخوردار شوید . 

۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

آموزش نصب فونت kateb در اتوکد|همراه رایانه

یکی از نقاط ضعف برنامه قوی اتوکد نداشتن فونت فارسی می باشد و از آنجایی که برای نوشتن نقاشه ها به زبان فارسی نیاز داریم در این پست نحوه ی اضافه کردن فونت فارسی به اتوکد را برای شما دوستان قرار می دهیم.
از بین فونت های فارسی بهترین  آن که کاملا با برنامه اتوکد سازگاری دارد فونت فارسی کاتب می باشد،پس مراحل نصب آن را در زیر توضیح می دهیم:

ادامه مطلب...
۲۴ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه

فایل host در ویندوز

بستن برنامه در ویندوز

گاهی بعد از کرک کردن برنامه ها، با اتصال به اینترنت برنامه به صورت اتوماتیک آپدیت می شود و کرک ایجاد شده آسیب خواهد دید. و یا در برخی مواقع با اجرای برنامه (به خصوص برنامه های پخش کننده ویدئو) سایت های غیر اخلاقی با زخواهند شد که اغلب کاربران با باز شدن ناگهانی این سایت ها مشکل دارند.در بعضی موارد نیز شما نیاز دارید دسترسی به یک سایت خاص را مسدود کنید به خصوص در مواردی که فرزندان شما از سیستم استفاده میکنند.

گاهی نیز یک ویروس خاص دسترسی شما را به یک سایت قطع می کند.

ادامه مطلب...
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همراه رایانه