مشاوره کامپیوتر

وقتی که صحبت از خرید یک دستگاه رایانه می شود تمام کاربران به دنبال جدیدترین مدل های کارت گرافیک ،مادربورد ،هاردو....هستند در حالی که مهمترین جزء یک رایانه  پاور و منبع تغذیه می باشد power برق تمام قطعات رایانه را تامین می کند  اگر این قطعه دچار مشکل شود به قطعات دیگر رایانه  هم آسیب می رسد.

مشاوره کامپیوتر

وقتی در حین کار با کامپیوتر خود هستید و هر از گاهی با هنگ کردن سیستم روبه رو می شوید یا این که کند بودن دستگاه شما را آزار می دهد در چنین شرایطی سرعت برنامه ها کاهش پیدا می کند کاربر برای حل این مشکل مجبور می شود دستگاه را راه اندازی کند

آیا با راه اندازی دوباره کامپیوتر مشکل برطرف می شود؟

گاهی اوقات ممکن است با راه اندازی مجدد مشکل حل نشود پس قبل از آپدیت رایانه بهتر است اول سراغ راه حل های دیگری برویم در صورتی که این راه حل ها کار ساز نبودند سراغ اپدیت رایانه می رویم.

قبل از اینکه کاربر راهکارها را یکی یکی امتحان کند اول باید یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم را تهیه کند.

هنگ کردن کامپیوتر می تواند دلایل مختلفی داشته باشد 80 در صد این مشکلات می تواند به صورت نرم افزاری باشد برای فهمیدن این مورد کاربر باید در اولین فرصت سیستم خود را در حالت safe Mode بوت کند در این حالت فقط فایل های پایه و درایورهای ضروری برای آپدیت کامپیوتر فراخوانی می شوند و رایانه در محدودترین حالت نرم افزاری بوت می شود اگر در این حالت سیستم  عملکرد خوبی داشد و فریز شدن در رایانه اتفاق افتاد مطمعن باشید مشکل مربوط به  یک اشکال نرم افزاری می باشد احتمالا این مشکل می تواند از درایوری باشد که شما آن را به تازگی نصب کرده اید.

برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات نرم افزاری باید از روشهای زیر استفاده کرد

1.حذف درایورها و سخت افزارهایی که به تازگی آن ها را نصب کرده اید

2.نصب یک آنتی ویروس قدرتمند

3.آپدیت سیستم و نرم افزارهایی که از آنها استفاده می کنید.

همراه رایانه حامی همیشگی شما در مشکلات و سوالات کامپیوتری مبی باشد.

شماره تماس مرکز همراه رایانه 9099070345 می باشد کارشناسان همراه رایانه از طریق تجربه ایی که دارند میتوانند سوالات و مشکلات شما را در سریع ترین زمان رفع کنند.

مشاوره کامپیوتر می تواند در 24 ساعته و در تمام وقت حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما باشد و به شما عزیزان مشاوره بدهد و همراه شما در تمامی مشکلات باشد.