مشاوره کامپیوتر

ما با مشکلات کامپیوتری فراوانی روبه رو هستیم یکی از این مشکلات هنگ کردن سیستم می باشد کاربران تنها راه حل این مشکل را ریستارت کردن کامپیوتر می دانند اما این مشکل زمانی ازار دهنده می شود که زیاد تکرار شود.

مشاوره کامپیوتر

ما در این مطلب  دلایل هنگ کردن سیستم را بررسی می کنیم.

1.مشکل ویروس ها

زمانی که علت هنگ کردن سیستم شما به دلیل ویروسی بودن کامپیوتر باشد باید برای رفع آن یک آنتی ویروس قدرتمند نصب کنید و سپس بعد از آن سیستم را اسکن کنید.

2. مشکل گرما

یکی از اصلی ترین دلایل هنگ کردن سیستم  گرما است گرما ممکن است به قطعات داخلی سیستم آسیب برساند یا ممکن است حتی باعث سوختن کامپیوتر شما بشود پس سعی کنید از پردازنده خنک کننده استفاده کنید.

3. مشکل درایورهای ناقص یا قدیمی

نصب درایورهای ناقص یا قدیمی هم یکی دیگر از دلایل هنگ کردن می باشد که برای رفع این مشکل باید درایورهای جدید دانلود و سپس نصب کنید.

4.مشکل رم یا مادربرد

اگر با مشکل صفحه آبی روبه رو شده اید به احتمال زیاد دلیل آن هنگ کردن سیستم می باشد در صورتی این مشکل رفع می شود که یک رم بخرید و بر روی دستگاه خود بگذارید اگر مشکل همچنان باقی بود مادر برد را تست کنید.

همراه رایانه می تواند پاسخ سوالات و مشکلات شما را به صورت تلفنی حل کند شما می توانید از طریق شماره 9099070345 با کارشناسان همراه رایانه تماس برقرار کنید پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا تماس بگیرید.