پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سونی

مدتی می شود که لپ تاپ های سونی محبوبیت خاصی پیدا کرده اند اما ایرادی که این لپ تاپ ها دارند این است که باتری آنها زود داغ می شوند به همین دلیل کمتر این لپ تاپ را انتخاب می کنند.

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سونی

این مشکل می تواند به دلیل استفاده زیاد از لپ تاپ باشد به عنوان مثال وقتی کاربر سرگرم بازی می شود یا فیلم یا موسیقی گوش می کند دمای لپ تاپ افزایش می یابد برای اینکه دمای لپ تاپ را کاهش دهید شیارهای عبور هوا را تمیز کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران سونی با آن مواجه می شوند مشکل اتصال به اینترنت است.گاهی اوقات کاربران سونی به دلیل فاصله زیادی که با مودم دارند به مشکل برمی خورند اگر این فاصله کاهش پیدا کند احتمالا مشکل رفع می شود.

برخی کاربران برای حل مشکل بالا درایور را پاک می کنند و مجددا نصب می کنند درست است این راه حل می تواند مشکل شما را حل کند اما باید بگوییم این راه حل موقت است و بد از مدتی دوباره مشکل وای فای ایجاد می شود و کاربر دوباره با پیغام Limited connectivityمواجه می شود

این مشکل معمولا در بسیاری از لپ تاپ ها وجود دارد بنابراین در ادامه مطلب به ارائه راه حل ها برای برطرف کردن این مشکل در لپ تاپ های سونی می پردازیم.

ابتدا بلوتوث لپ تاپ سونی خود را خاموش کنید برخی کاربران با خاموش کردن بلوتوث مشکل سرعت وای فای آن ها رفع می شود.

ولی برای اطمینان ما راه حل بعدی را هم خواهیم گفت شاید راه حل اول کارساز نباشد با توجه به مشکل موجود در لپ تاپ سونی برای رفع آن اول بر روی آیکون مای کامپیوتر کلیک کنید و سپس گزینه Manage را انتخاب کنید.

هنگامی که مسیر Device Manager>Network Adapters را دنبال کردید میتوانید کارت وای فای را انتخاب کنید و بعد بر روی گزینه properties کلیک کنید تا درب پنجره برای شما باز شود در اینجا می توانید به بخش Advanced بروید در این بخش گزینه Minimum power consumption را انتخاب کنید و سپس مقدار آن را روبه روی Disabled قرار دهید و در آخر لپ تاپ خود را ریست نمایید با انجام این مراحل احتمالا مشکل وای فای کمتر شود.

ممکن است هر یک از ما در هنگام کار با کامپیوتر دچار مشکل شویم اگر خودمان نتوانیم این مشکلات راه حل کنیم باید آن ها را توسط کسانی حل کنیم که تجربه کافی در این زمینه داشته باشند ما به شما همراه رایانه را معرفی می کنیم مطمعا بعد از تماس با کارشناسان مشکلات شما به سادگی رفع خواهند شد.9099070345