پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های سونی 

اگر چه مدتی است که شرکت سونی از کسب و کار لپ تاپ های شخصی کناره گیری کرده است اما خود را موظف می داند که از محصولات قبلی پشتیبانی کند .همین موضوع باعث شده است که کاربران هنگامی که می خواهند از سیستم خود استفاده کند با مشکلاتی مواجه  شوند.

قبل از اینکه به  مشکلات و راه حل های لپ تاپ سونی بپردازیم از شما میخواهیم که این مطلب را تاپایان با دقت مطالعه کنید فقط در این صورت است که می توانید به نتیجه مطلوب برسید.

1.داغ کردن لپ تاپ

به عنوان اولین قدم بررسی کنید که چه چیزی باعث بالا رفتن دمای لپ تاپ می شود ممکن است علت از فن ها باشد وقتی فن ها دچار مشکل می شوند دمای به بیرون منتقل نمی شود باید گرد غبار روی آن ها را پاک کنید ولی اگر مشکل بخاطر خمیر حرارتی بود دما بشدت افزایش می یابد و همین مشکل باعث فریز شدن لپ تاپ می شود اگر از گرمای زیادی لپ تاپ رنج می برید خمیر سیلیکون بین پردازنده و هیت سینک را تجدید کنید

لپ تاپ خود را بر روی سطح صاف قرار دهید تا هوای تازه از زیرآن وارد لپ تاپ شود در غیر این صورت هوا وارد لپ تاپ نمی شود و سطح زیرین آن داغ می شود پس کافی است لپ تاپ خود را بر روی سطحی صاف قرار دهید تا بتوانید از این مشکل جلوگیری کنید.

بهتر است برای حل این مشکل یک فن جانبی برای لپ تاپ خود بخرید تا هوای تازه به داخل لپ تاپ وارد شود.

2.ریختن مایعات روی لپ تاپ

ریختن مایعات بر روی لپ تاپ شما باعث می شود لپ تاپ شما برای همیشه از کار بیفتدهنگامی که مایعات روی لپ تاپ شما می ریزد به سرعت و بدون هیچ نگرانی پیرامون خرابی لپ تاپ بر اثر نفوذ مایع به داخل آن ،شروع به برطرف کردن این مشکل کنید.

اگر با مشکلات یا سوالات دیگر ی مواجه هستید لطفا با مرکز همراه رایانه تماس بگیرید تا سریعا پاسخ خود را دریافت کنید شماره تلفن: 9099070345