پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات اندروید

معمولا هر سیستم عاملی هر چقدر هم عالی و کامل باشد بازهم به مرور زمان دچار مشکلاتی می شود این مشکل می تواند مربوط به سیستم های اندروید هم می باشد ما میتوانیم به شما کمک کنیم که این مشکلات را به حداقل برسانید.

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات اندروید

در این مطلب قصد داریم یکی از شایع ترین مشکلات اندروید را ارائه دهیم  در کنار آن  هم میتوانیم راه حلی  را مطرح کنیم که با استفاده از آن مشکل اندروید شما کاربران برطرف شود پس با ما همراه باشید.

مشاهده خطا در هنگام آپدیت اندروید

گاهی اوقات شما کاربران در هنگام ارتقای سیستم عامل دستگاه اندروید با مشکل NO command روبه رو می شوید  که در آن خطایAn error has occurred while  updating the device software رخ می دهد این مشکل یک مشکل حاد است اما  با یک راه حل ساده می شود آن را برطرف کرد  برای اینکار ابتدا باید فریمور اندروید را قبل از پاک کردن فایل hidden.img را مجددا نصب کنید.

راه حل

اگر در حال فلش کردن فریمور هستید باید فایل تب را که در سر برگ Ap نرم افزار Odin وجود دارد را انتخاب کنید و سپس آآن را copy پیست کنید تا یک فایل کپی از آن تهیه شود

با انجام این عمل نام فایل کپی tar را به no-hidden.img تغییر دهید اگر md5 در ادامه فایل شما بود آن را پاک کنید بعد از آن فایل یاد شده  را به همراه فایل hidden.img  داخل آن، با استفاده از نرم افزارzip v که باید  آن را روی سیستم عامل نصب کنید، باز کنید سپس پنجره نرم افزار یاد شده را ببندید  در این صورت فایل  no-hidden.tar به صورت خودکار ذخیره می شود بعد از انجام این مراحل دیگر این فایل فاقد hidden.img است  در نهایت این فایل یاد شاده را برای نصب فریمور  با استفاده از نرم افزار odin که بر روی دستگاه نصب شده است ،فلش کنید.

کارشناسان همراه رایانه می توانند برای سوالات و مشکلات شما کاربران راه حل هایی ارائه دهند که در کوتاهترین زمان این مشکلات برطرف شوند کافیست با آن ها تماس بگیرید راه ارتباط با کارشناسان از طریق  شماره تماس9099070345  می باشد بهتر است همین حالا با این کارشناسان تماس بگیرید تا مشکلات و سوالات شما سریع تر حل شود.

در صورت بروز هر سوال یا مشکل با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید راه ارتباط با کارشناسان به صورت تلفنی می باشد شماره تماس:9099070345