مشکل زاپیا در کامپیوتر

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که فایل های زیادی را از طریق بلوتوث تلفن اندرویدی خود به دوستانتان ارسال می کنید و احتمالا برای  اجرای فایل هایی که حجم آن ها بالا است مدت زیادی از وقت شما تلف می شود و این موضوع شما را آزار می دهد شما میخواهید فایل ها را با سرعت بالا در مدت زمان کوتاهی ارسال کنید.

مشکل زاپیا در کامپیوتر

شرکت برنامه سازی با تولید نرم افزار زاپیا این مشکل را برای کاربران حل کرد اکنون ما به شما طریقه ارسال فایل با کمک نرم افزار زاپیا را برای شما آموزش خواهیم داد.

زاپیا یکی از پر سرعت ترین برنامه هایی است که تا کنون برای اشتراک فایل بین دو دستگاه اندرویدی تولید و ارائه شده که میتواند فایل ها را با سرعت زیاد انتقال دهد.

در اکثر موارد از این نرم افزار فقط برای اشتراک گذاری فایل ها بین دو دستگاه اندرویدی استفاده می شود.اما شما میتوانید با استفاده از نسخه مخصوص رایانه هر نوع فایلی را از طریق شبکه های بی سیم به اشتراک بگذارید.

طریقه اشتراک گذاری فایل ها در زاپیا

ابتدا نرم افزار زاپیا را دانلود کنید و آن را بر روی کامپیوتر نصب کنید و سپس آن را اجرا کنید و کمی منتظر بمانید تا حالت Hot Spoting دستگاه تا فعال شود.

حال زاپیا را در گوشی خود اجرا کنید و گزینهsearch and join  را بزنید و به دستگاه خود کانکت شوید و فایل های خود را به اشتراگ بگذارید.

در صورت مشکل اتصال از ستون سمت چپ گزینه Advanced setting را انتخاب کنید سپس درب پنجره برای شما باز می شود شما برروی گزینه inbound Rules  کلیک کنید و زاپیا را پیدا کنید در صورتی که یک علامت قرمز در کنارش بود روش کلیک کرده و گزینه Enable Rules را انتخاب کنید و بعد همین کار را هم در outbound Rules تکرار کنید ولی این نکته را هم فراموش نکنید سعی کنید آنتی ویروس را موقتا غیر فعال کنید.