مشکل دانلود در کامپیوتر

گاهی اوقات کاربر با مشکلاتی مواجه می شود که او را آزار می دهد یکی از این مشکلات دانلود نکردن کامپیوتر است آیا این مشکل به راحتی برطرف می شود ؟

اگر کاربر اطلاعاتی در مورد این موضوع داشته باشد برای او کار چندان سختی نیست ما در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور این مشکل را حل کنید پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

مشکل دانلود در کامپیوتر

وقتی کامپیوتر نمی تواند فایلی را دانلود کند احتمال دارد به دلیل نبودن فضای کافی حافظه باشد برای حل این مشکل ابتدا سراغ های دانلود شده بروید و ببینید در کارت حافظه قرار دارند یا در حافظه اصلی کامپیوتر؟

بعد از اینکه پاسخ را دریافت کردید ببینید چقدر از حافظه مورد نظر خالی است اصلی ترین علت دانلود نشدن فایل در کامپیوتر همین کمبود حافظه است که به شما اجازه نمی دهد فایل را دانلود کنید.اگر حافظه کامپیوتر شما پر است قسمتی از آن را آزاد کنید و مجددا فایل خود را دانلود کنید احتمالا با این راه حل مشکل حل خواهد شد.

ممکن است این مشکل به علت فایل های زیادی باشد که شما قصد دارید همه را با هم دانلود کنید این کار شما کاملا اشتباه است شما باید فایل ها را یکی یکی دانلود کنید و بعد سراغ فایل دیگر بروید  اگر این کار را نکنید با خطا روبه رو می شوید.

شما باید برای دانلود کردن فایل ها کلید شیف را کمی نگه دارید و سپس روی لینک دانلود شده کلیک کنید این دکمه را باید تا زمانی نگه دارید تا پنجره دانلود بالا بیاید  و فایل دانلود شود.

احتمال زیادی هم وجود دارد که این مشکل از اینترنت شما باشد زمانی که اینترنت سرعت پایینی داشته باشد زمان می برد تا فایل شما دانلود شود ممکن است حتی فایل نیمه تمام دانلود شود و همین مقدار دانلود شده کامپیوتر شما را دچار مشکل کند .